16 listopada 2012

Liebster Awards

Zostałam nominowana do Liebster Awards. Dziękuję bardzo tym kilku osobom i postaram się odpowiedzieć na Wasze pytania jak najlepiej umiem. A co tak w ogóle chodzi?
Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Paradoks:
1) Jak masz na imie?
Katarzyna
2) Ile masz lat?

Nieco ponad 20
3) Jaka była inspiracja do założenia twojego bloga?

Kocham pisać. A prawdziwego powodu podać nie mogę z pewnych względów ;)
4) Słuchasz coś poza One Direction? A jeśli tak to co?

Słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho.
5) Ulubiona potrawa?

Sushi!
6) Ulubiona piosenka?

Heart Attack - One Direction
7) Imie twojej najlepszej przyjaciółki?

Martyna
8) Kogo nienawidzisz w show biznesie?

Uuuu trudne pytanie. Ale chyba Dżoana Krupa mnie wkurza ;d
9) Co teraz robisz?

Piję waniliowe cappuccino i uczę się hiszpańskiego.
10) Co robisz w wolnych chwilach?

Piszę ;)
11) Jaka była ostatnia rzecz którą kupiłaś?

Najnowsza płyta 1D.

Pytania od Ameli Pommeblue:
1. Opisz w kilku zdaniach swoje najlepsze wspomnienie.
2. Gdzie powinien Ci się oświadczyć Twój ukochany?
3. Czy wierzysz w Larry'ego Stylinsona?

Chyba tak.
4. Najładniejszy kawałek z ,,Take me home'' to..

Last First Kiss
5. Chłopak absolutnie musi mieć oczy koloru..

Piwne! Ewentualnie błękitne.
6. Marzenie, które w Twoim życiu się spełniło ( lub wiesz, że spełni się w najbliższym czasie ).

Spotkałam swoich siatkarskich idoli i nawet miałam okazję mieszkać z nimi na tym samym piętrze w hotelu.
7. Rzecz/ osoba, za którą tęsknisz.
8. Gdybyś mogła, zmieniłabyś w sobie..

Wygląd.
9. Czy nie lubisz którejś z wybranek naszych chłopców? Jeśli tak - której i dlaczego?

Lubię wszystkie. Jak mogę nie lubić kogoś, kogo w ogóle nie znam? ;)
10. Co sądzisz o rozstaniu Danielle i Liama?

Nie podoba mi się zachowanie Liama. Ale to w sumie nie moja sprawa.
11. Dlaczego piszesz opowiadanie? Jakich reakcji i komentarzy oczekujesz od swoich czytelników? 

Znów nie mogę podać powodu, dla którego piszę akurat to opowiadanie. Ale ogólnie piszę, bo to kocham i pozwala mi się odstresować. Chciałabym aby każdy czytelnik był zadowolony, a przy okazji wyrażał swoją opinię na temat mojej twórczości.

Pytania od Caroline:
1. Twoja ulubiona piosenka? Jaka i dlaczego?
Ulubiona? Chyba nie mam takiej. A przynajmniej dość często się to zmienia.
2. Opisz krótko swoją pierwszą miłość.
3. Czy kiedykolwiek zostałaś zraniona?

Oczywiście. I to nie jeden raz. Chociaż niekoniecznie jeśli o miłość chodzi.
4. Co Cię zainspirowało do pisania?

Życie.
5. O jakiej karierze w przyszłości marzysz?

Kierowanie firmą budowlaną? Hahahah. Tak serio, to już poczyniłam pewne kroki w stronę swoich marzeń, ale o nich nie chcę na razie mówić, by nie zapeszać.
6. Twoje największe marzenie?

Nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni.
7. Co cenisz w ludziach?

Szczerość.
8. Wygrywasz milion złotych co z nimi zrobisz?

Wydaję na dom marzeń.
9. O czym aktualnie myślisz?

O wyjeździe do Bełchatowa 7 grudnia.
10. Co sądzisz o One Direction?

Dobra muzyka, fajni chłopcy i... nie da się ich nie lubić ;d
11. Którą piosenkę od One Direction wielbisz?  

Irresistible

Pytania od Marti:

1. Czy istnieje jakiś utwór, przy którym często piszesz? (Taki, który Cię inspiruje)
Każdy, który jest lekko smętny.
2. Gdybyś miała wylądować na bezludnej wyspie i mogłabyś wziąć ze sobą tylko trzy rzeczy/osoby, co/kto by to był/o?

Dobra książka, mój pies, nóż.
3. Posiadasz coś szczęśliwego?

Nie
4. Potrafisz określić siebie w trzech słowach?
Roztrzepana, nieogarnięta, ze słomianym zapałem
5. Twój ulubiony film?

Dom nad jeziorem
6. Czy masz jeszcze jakieś hobby, oprócz pisania?

Jazda konna - kiedyś. Obecnie? Jeżdżenie na mecze siatkówki.
7. Co myślisz, budząc się w poniedziałek rano?

Hm, raczej nie mogę przeklinać więc niech będzie wersja: o jak mi się nie chce!
8. Gdybyś miała przywieźć coś z Londynu, w którym spędzałaś wakacje, dla swojej przyjaciółki, co by to było?

Zayn Malik! A tak serio, to pewnie jakiś gadżet.
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Nie mogę powiedzieć ;)
10. Jak widzisz siebie za dziesięć lat?

Pewnie gdzieś na budowie lub w firmie budowlanej.
11. Utwór, który własnie słuchasz, nucisz, bądź masz ochotę posłuchać?

No w tej chwili akurat nic.

Pytania od Aleksii
1. Twoje Hobby?
Pisanie i jazda konna.
2. Jak byś mogła sprawić aby tylko jedna z bliskich Ci osób była bezgranicznie szczęśliwa, kto by to był?

Moja mama.
3. Kto najbardziej cię wspiera w prowadzeniu bloga?

Moi przyjaciele.
4.Opisz swój styl :)

To ja mam jakiś styl? Nie no, ciężkie zadanie, a sama nie umiem siebie oceniać.
5. Jakiego etapu w swoim życiu boisz się najbardziej?

Ukończenia studiów i pójścia do pracy.
6. Twoje najskrytsze marzenia?

Nie powiem.
7. Masz jakąś tajemnice o której nie wie nikt z twoich bliskich, a wiedzą twoje czytelniczki? Jesli tak to jaką? :)

No cóż... głównie to chyba pisanie blogów ;d
8.Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?

Siedzę w tym od sześciu lat. Trudno sobie przypomnieć co mnie skłoniło do rozpoczęcia, a o tym... nie powiem, bo nie mogę.
9. Kto jest twoim idolem?

Moja mama.
10. Trzy rzeczy (materialne) bez których nie potrafiła byś przeżyć.

Telefon, laptop, aparat.
11.Co daje ci największe szczęście w życiu?

Pisanie!

A ja nie nominuję niestety nikogo. Przynajmniej na razie i nie chodzi o to, że nie ma kogo. Znaczy bardzo bym chciała, ale przez większość osób zostałam już nominowana. Poza tym brak mi pomysłu na pytania i czasu na rozesłanie powiadomień. Zobaczymy, może z czasem coś się zmieni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz